FAQ Klantenservice

Hieronder vindt u veelgestelde vragen met de antwoorden.

De sales advisors staan iedere werkdag voor u klaar van 8.30 uur tot 17:30 uur.  

U kunt contact opnemen via:

E-mail: klik hier

Telefoon: 036 - 53 94 444

 

  1. U wilt goederen retourneren vanwege een eigen fout


De goederen moeten in perfecte staat zijn. Per retouraanvraag berekenen wij € 100 ,- administratie- en transportkosten aan u door. Op het moment dat Antalis de goederen retour ontvangt, worden deze gecontroleerd en terug in voorraad gebracht. U ontvangt een creditnota t.w.v. de geretourneerde goederen met inhouding van de bovengenoemde kosten.

Het weigeren van een levering (de artikelen gaan direct mee terug met de transporteur) geldt als een retour en daarmee is het bovenstaande van toepassing.


2. U wilt goederen retourneren vanwege een fout van Antalis

In dit geval vergoedt Antalis de retourkosten.

1. Meld dit direct aan de transporteur die de artikelen aflevert.

Het is de verantwoordelijkheid van de ontvanger om de artikelen te controleren en na te gaan of de leveringsovereenkomst correct is nageleefd. Als dat niet het geval is, moet de ontvanger de transporteur daar direct op aanspreken.

Door onderstaande regels te volgen, helpt u Antalis om het leveringsprobleem snel en efficiënt voor u op te lossen. Noteer op de leveringsbon uw opmerkingen over:

  • De staat van de artikelen of de verpakking daarvan: beschadigd, vervuild, gevouwen, nat, verkeerd gesneden, etc.
  • Een verkeerde hoeveelheid.
  • Een productfout.

 

De opmerkingen moeten:

  • opgeschreven worden op de afleveringsbon, voorzien van datum en uw handtekening.
  • gecontroleerd worden voor de chauffeur.
  • met naam en handtekening ondertekend worden door de chauffeur.
  • op alle documenten genoteerd worden (afleverbon, vrachtbrief, ontvangstbewijs, etc.)

 

Goed om te weten:

U moet de afleverbon altijd ondertekenen, ook zonder klachten.

De onderstaande opmerkingen hebben geen juridische waarde:

  • Onder voorbehoud van inspectie
  • Schade moet worden geverifieerd
  • Onder voorbehoud van uitpakken
  • Na verificatie…

 

De vervoerder mag het recht op verificatie onder geen enkele omstandigheid belemmeren. Als er geen klachten genoteerd wordt bij aflevering, kunnen er geen klachten meer voor zichtbare schade gemeld worden.

2. Breng uw contactpersoon bij Antalis op de hoogte zodat het probleem zo snel mogelijk wordt geregistreerd en opgelost.

Het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Klik hier om contact op te nemen.